Fameplay mění byznys model, tvoří internetové TV pro značky
Bývalá internetová televize Mall.tv oznámila změnu své strategie a obchodního modelu. Primárně se zaměří na tvorbu internetových televizí
na míru pro jednotlivé subjekty.
Bývalá internetová televize Mall.tv oznámila změnu své strategie a obchodního modelu. Primárně se zaměří na tvorbu internetových televizí
na míru pro jednotlivé subjekty.
Nový komediální seriál z české vesnice střídá v sobotním hlavním
vysílacím čase TV Prima seriál Zákony vlka.
# Aktuality # Reklama # TV & video
Alexandr Hemala se stal tváří kampaně T-Mobile, kterou operátor podporuje
změnu své televize na Magenta TV.
Seriál Specialisté drží sledovanost na úrovni 1,2 mil. diváků (15+),
což z něj dělá nejsledovanější pořad pondělního večera a také
celého dne.
Finanční skupina PPF zvýšila podíl v německé mediální společnosti
ProSiebenSat.1 Media ze 12 procent na 13,1 procenta.
Druhý díl seriálu Případy mimořádné Marty se s 977 tis. diváků (15+)
stal nejsledovanějším pořadem nedělního večera i celého dne.
Závěrečný díl seriálu Zákony vlka sledovalo 824 tis. diváků (15+),
což byl nejlepší výsledek sobotního večera i celého dne. V mladší
skupině 15–54 měl nejvyšší sledovanost pořad Superlov.
Více než polovina Čechů sdílí svá hesla ke streamovacím službám
s dalšími osobami. Tuzemští uživatelé zároveň hodně slyší na
marketingové služby, ukazuje průzkum Axocom.
Zonky odstartovalo novou reklamní kampaň. Jejím cílem je posílit důvěru
ve značku.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v širší divácké skupině
starší 15 let byla talk show Všechnopárty, sledovalo ji 809 tisíc
diváků.