Souboj českých hokejistů na MS pořadem pondělního dne
Další utkání českých hokejistů sledovalo na MS v průměru 1,07 mil.
diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek večera a také
celého pondělního dne.
Další utkání českých hokejistů sledovalo na MS v průměru 1,07 mil.
diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek večera a také
celého pondělního dne.
Netflix i YouTube mají stále na evropském trhu video služeb nejvyšší
podíl, s příchodem nových a i lokálních platforem se ale postupně
snižuje.
Škoda Auto využila doměření dopadu TV reklamy za pomoci řešení na
způsob Brand liftu pomocí HbbTV.
Více než milion diváků sledovalo večerní utkání českých hokejistů
s Kazachstánem na mistrovství světa. Šlo o nejlepší výsledek
nedělního večera a také celého dne.
Lokální videoplatforma Voyo bude pokračovat v nastaveném tempu investic do
výroby obsahu i v dalších letech. „Matematika růstové trajektorie nám
nižší tempo neumožňuje,“ říká zástupce generálního ředitele CME
Dušan Švalek.
První zápas českých hokejistů na MS sledovalo v pátek odpoledne
v průměru 873 tis. diváků (15+). Po Televizních novinách šlo o druhý
nejsledovanější pořad dne. Třetí v pořadí byla Všechnopárty, která
se zároveň stala nejsledovanějším pořadem po 20:00.
ZOO je stále nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00
v divácké skupině 15+. V mladí kategorii 15–54 je sledovanost ZOO a seriálu Zlatá labuť vyrovnaná.
Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 zůstává v divácké
skupině starší 15 let seriál Půlnoční zpověď, který sledovalo
812 tisíc diváků. V mladší skupině 15–54 byla nejsledovanější
Výměna manželek.
Nejsledovanějším úterním večerním pořadem po 20:00 zůstává seriál
ZOO s milionem diváků (15+).
Dosah sportovní kanálů se pohybuje od statisíce až miliony diváků,
záleží na tom, zda jsou šířeny volně, nebo zda jde o kanály placené.