Hokej se Švýcary s více než milionem nedělním pořadem
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne se stal
hokejový zápas českých reprezentantů se Švýcary, sledovalo ho 1,1 mil.
diváků starších 15 let.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne se stal
hokejový zápas českých reprezentantů se Švýcary, sledovalo ho 1,1 mil.
diváků starších 15 let.
Nejsledovanějším pořadem celého sobotního dne se stal dopolední zápas
českých hokejistů s Nory, který sledovalo 840 tisíc diváků (15+). Na
čelo sobotního večera se pak nově dostal speciál pořadu Na lovu.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byla talkshow
Všechnopárty, zhlédlo ji 805 tisíc diváků starších 15 let.
Seriál ZOO sledovalo ve čtvrtek večer 917 tisíc diváků starších
15 let, šlo o nejsledovanější pořad večera po 20:00. Odpolední
vysílání vyznělo pro přenos zápasu českých hokejistů na MS.
Další díl seriálu Půlnoční zpověď sledovalo 774 tisíc diváků
starších 15 let, což byl v této divácké skupině nejlepší výsledek po
20:00. V 15–54 měla nejvyšší sledovanost Výměna manželek.
Mediální skupina A 11 zamýšlí spustit svůj třetí televizní kanál do
konce letošního roku, možná už na podzim.
Rada České televize zúžila počet kandidátů na generálního ředitele
České televize z osmi na pět.
Seriál ZOO zůstává s více než milionem diváků starších 15 let
nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00.
Český výrobce oblečení CityZen přichází s novou televizní kampaní,
kterou chce nejen zdůraznit benefity značky, ale také upozornit na její
módní kvality a oslovit i mladší cílovou skupinu.
Na letošním ročníku konference Digimedia se bude debatovat o budoucnosti
kmitočtů pro televizní vysílání. Na konferenci dorazí generální
ředitelé ČT, TV Nova i TV Prima.