Atmedia zvýší pro 2024 reklamní TV ceny o 15 až 20 %
Dvouciferné navýšení ceny televizní reklamy pro rok 2024 oznámilo
i zastupitelství tematických stanic Atmedia.
Dvouciferné navýšení ceny televizní reklamy pro rok 2024 oznámilo
i zastupitelství tematických stanic Atmedia.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila licenci pro
program YachtingTV, obsah bude v angličtině.
Další díl seriálu Pod hladinou sledovalo 1,1 mil. diváků starších
15 let, což byl nejlepší výsledek středečního večera a také
celého dne.
Cena televizní reklamy na stanicích zastupovaných společností Media Club se
pro příští rok zvýší minimálně o 22 %. Mění se také základní
cílová skupina na 18–69.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině
15+ je stále seriál ZOO. Mezi diváky 15–54 byl nejsledovanější seriál
Jedna rodina.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstává
Kriminálka Anděl s 1,1 mil. diváků (15+). Více než milion diváků
sledovalo i seriál Oktopus.
Policie Modrava zůstává s 1,37 mil. diváků nejsledovanějším pořadem
nedělního večera a také celého dne.
Nejsledovanějšími pořady sobotního večera po 20:00 byly v divácké
skupině starší 15 let Zákony vlka a Zázraky přírody. Sledovanost obou
pořadů byla vyrovnaná. V 15–54 je doplnil také seriál Táta
v nesnázích.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 zůstává seriál
Osada následovaný talkshow Všechnopárty.
Video obsah skupiny Prima bude nově zastřešovat programové oddělení
v čele s programovou ředitelkou Alex Ruzek.