Petra Jankovičová se vrací do vedení Triadu
Po téměř dvouleté pauze se do vedení agentury Triad Prague vrací Petra
Jankovičová.
Po téměř dvouleté pauze se do vedení agentury Triad Prague vrací Petra
Jankovičová.
Kosmetická značka Noili uvádí novou řadu, na níž se podílela Daniela
Peštová. Tvářemi kampaně se stali i její sledující.
Velkopopovický Kozel spouští mezinárodní kampaň, jež bude napříč
Evropou a Asií komunikovat chuť tmavého piva.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Po 10 letech v agentuře Triad Prague nastupuje Petra Jankovičová do
start-upu Madmonq. Na starosti bude mít zahraniční expanzi.
Značka Birell vytvořila profil na síti OnlyFans pro své radlery. Spojila se
s Tomášem Zástěrou.
Gambrinus představuje v kampani destinaci snů s názvem Kopakabrána.
Spojuje se s Pavlem Horváthem a také s Yo Yo Bandem.
Kyjevský mezinárodní reklamní festival, přes nějž bylo možné letos
podpořit ukrajinský reklamní průmysl, oznámil vítěze.
Amnesty International spouští brandovou kampaň, na níž spolupracovala
s agenturou Triad.
Jak Wolt roste, cítili jsme potřebu se posunout a začít komunikovat
prostřednictvím masovějších kanálů, říká marketingový manažer
služby Daniel Blažek.
Do role operativní ředitelky Triadu nastupuje Petra Blažková, bude pomáhat
s vedením Magdaléně Křížové, která povyšuje na CEO.