Češi mají na New York Festivals šest nominací
Celkem šest českých prací postoupilo na mezinárodní soutěži New York
Festival Advertising Awards do finále.
Celkem šest českých prací postoupilo na mezinárodní soutěži New York
Festival Advertising Awards do finále.
Míša startuje nový komunikační koncept pracující s dětskou fantazií.
Zároveň přináší novinky v podobě svačinek Míšánek.
Společenský aktivismus značek sbírá dnes většinou u spotřebitelů body.
Právě ty se v budoucnu promítnou do prodejních čísel.
V kampani, určené primárně pro americký trh, se Slido zaměřuje na
fenomén „meeting zombies“.
V nové kampani Birell zdůrazňuje skutečnost, že nealkoholické pivo není
už zdaleka jen náhražka pro řidiče.
Po deseti letech působení v agentuře Triad Advertising se Rado Jankovič
stává jejím kreativním ředitelem.
Organizace z koalice Hlas proti násilí spustily kampaň s názvem „Chce to
souhlas“.
Garden Gourmet pracuje v kampani s motivem prázdných talířů po jídle,
které zmizelo (téměř) beze stopy.