Triad Advertising získala Mirindu, má i nové lidi

Čt 8. prosince 2016 11:12 1 min Sdílet

# Aktuality # Lidé # Reklama

Agentura Triad Advertising rozšiřuje partnerství se společností PepsiCo. Zvítězila v tendru na celoroční komunikaci značky Mirinda. Kromě nového brandu už Triad Advertising má v portfoliu značky Pepsi a Toma. O značky z portfolia PepsiCo. se v Triadu stará tým vedený Katarzyou Sanojca s kreativním vedením Michala Pivarčiho a strategickým dohledem Rada Jankoviče.

Právě Katarzyna Sanojca (dosud DDB) patří k novým tvářím v Triadu. Spolu s ní přišly do agentury také seniorní manažeri Tomáš Hortík (dosud Havas WW Prague), Zuzana Kropáčová (dosud JWT Prague), Andrea Krajícová (dosud Havas WW Prague) a Tereza Stará (dosud Butterflies&Hurricanes). 

Katarzyna Stanojca, foto: Triad
Katarzyna Stanojca, foto: Triad
Tereza Stará, foto: Triad
Tereza Stará, foto: Triad
Tomáš Hortík, foto: Traid
Tomáš Hortík, foto: Triad
Zuzana Kropáčová, foto: Triad
Zuzana Kropáčová, foto: Triad
Andrea Krajícová, foto: Triad
Andrea Krajícová, foto: Triad

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.