Evropský trh CTV musí přidat, inzerenti chtějí výsledky
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Co vše se na českém trhu může propsat do marketingu, reklamy a komunikace?
Přinášíme přehled letošních trendů.
Příští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR
profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou?
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Více než polovina marketérů o celém světě není připravena na
odstranění souborů cookie, vyplývá z průzkumu Adformu.
Správní rada CZ IPI vyzvala v otevřeném dopise Daniela Křetínského, aby
zamezil skrytému střetu zájmů.
Předseda správní rady NFNŽ Jiří Kučera se ohlíží za nedávnou
konferencí, která se zabývala evropskými nástroji pro měření médií a
na které se prezentoval český MediaRating jako další možný evropský
zdroj pro hodnocení médií.
Na základě nové legislativy se na Slovensku evidují tzv. „koneční
uživatelé výhod“, kteří stojí za vlastnictvím společností.
Přinášíme přehled, který z nového registru vyplývá v případě
slovenských vydavatelů tištěných titulů.
Thomas A. Baťa uvádí kampaní pod značkou Mont Gele Gear kolekci
prémiového lyžařského a outdoorového oblečení.