Olympiáda zvýšila podíl ČT sport na víc než 11 procent
Některé z olympijských klání si během trvání LOH v Tokiu pustilo na
České televizi přes 4,5 milionu diváků.
Některé z olympijských klání si během trvání LOH v Tokiu pustilo na
České televizi přes 4,5 milionu diváků.
Oba vysílané díly seriálu Chalupáři opět sledovalo více než milion
diváků starších 15 let a staly se nejsledovanějšími pořady nedělního
večera a také celého dne. Závěrečný ceremoniál LOH sledovalo 346 tis.
diváků.
Také třetí díl seriálu Co ste hasiči se stal nejsledovanějším pořadem
pátečního večera i celého dne (855 tisíc, 15+). Čtyřhodinový přímý
přenos ze zahájení LOH v Tokiu sledovalo na ČT sport více než 400 tis.
diváků.
Japonská automobilka Toyota oznámila, že nenechá v televizi vysílat své
reklamy související s olympijskými hrami v Tokiu a prezident společnosti
Akio Tojoda se nezúčastní zahajovacího ceremoniálu her.
Studio staví především na využití funkcí rozšířené reality. Živé
vysílání LOH bude k dispozici na Eurosportu i v aplikaci Eurosport Player.