Knihy jako dárek kupuje 8 z 10 Čechů, nejčastěji k Vánocům
Podle výzkumu Nielsen Admosphere kupují čtyři pětiny lidí aspoň někdy
knihy jako dárek pro druhé, z čehož skoro tři čtvrtiny pořizují
knižní dárky právě k Vánocům.
Podle výzkumu Nielsen Admosphere kupují čtyři pětiny lidí aspoň někdy
knihy jako dárek pro druhé, z čehož skoro tři čtvrtiny pořizují
knižní dárky právě k Vánocům.
Soutěž evropského novinového designu European Newspaper Award zná letošní
vítěze. Přinášíme přehlídku hlavních vítězů. V dalších dílčích
kategoriích bodoval i magazín Proč ne?!
Vydavatelství NextPage Media letos vyrostlo o 50 % procent na bezmála
40 mil. Kč. Největší podíl na růstu obratu má print.
Lednové vydání české verze magazínu Elle, která vychází ve středu
15. prosince, se hlásí k obsahu bez výrobků z kožešin.
# Aktuality # Tisk # Online # TV & video # Audio
Jedna z největších transakcí svého druhu v Evropě by zásadně změnila
mediální scénu ve Francii.
Většinu výnosů vydavatelských společností stále tvoří příjmy
z prodeje tištěné reklamy a tištěných výtisků. Zvyšují se ale
příjmy z digitálu a sílí také význam eventů, ukazují předběžné
výsledky ze zprávy WAN-IFRA.
Dlouholetý tiskový mluvčí Sazky Václav Friedmann nastoupil do Czech News
Center na pozici ředitele redakce Reflexu.
Audiozprávy, tipy od čtenářů nebo propojení informací a kvízů.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) vybral tři projekty, které
mají vyvolat zájem o konzumaci zpravodajství.
Vydavatelství NextPage Media pokračuje v růstové strategii a na pozici
ředitelky redakcí jmenuje Petru Šroubek Pohlovou.
Na stránky mezinárodního módního časopisu Elle se už nově nebudou
dostávat výrobky z kožešin. Týká se to i tuzemské edice.