Inzerenti stahují reklamu kvůli válce, média ale ztrácejí příjmy
Zadavatelé reklamy se nechtějí spojovat s válečnými útrapami a stahují
inzerci. Média tím ale na druhou stranu přicházejí o příjmy, díky
kterým mohou existovat.
Zadavatelé reklamy se nechtějí spojovat s válečnými útrapami a stahují
inzerci. Média tím ale na druhou stranu přicházejí o příjmy, díky
kterým mohou existovat.
# Aktuality # Tisk # Online # Marketing
Lasvit uvedl nový online i tištěný magazín Spacial. Vytváří ho interní
marketingový tým firmy.
Deník N překonal hranici 25 tisíc předplatitelů. „Představuje to pro
nás velký zlomový moment," uvedl ředitel vydavatelství Ján Simkanič.
Čtenost deníků zdarma se v posledních více než deseti letech nesnížila,
což se ve struktuře čtenosti českých deníků odrazilo na jejich rostoucím
podílu.
Zpravodajský online server Blesk.cz spustil novou sekci, ve které publikuje
zprávy o válce na Ukrajině v ruštině
Petr Kovář (Vářka) se podílel na podobě humoristického časopisu Sorry.
Metro vrací do distribuce stojany v pražském metru. Kameloty nadále
ponechá.
Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) stále neudělil souhlas
s transakcí, díky které má Česká pošta koupit část První novinové
společnosti (PNS).
Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) vyhlásil výzvu na podporu
reportérům na Ukrajině.
Aktualizováno # Tisk # TV & video
Titulní strany českých deníků vycházejí s ukrajinskými národními
barvami na titulní straně. Zájem o TV zpravodajství se ve čtvrtek zvýšil
a pomoc Ukrajině posílají i podnikatelé.