NFNZ loni podpořil česká média částkou 10,5 mil. Kč
Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) podpořil za rok 2022 celkem
42 mediálních projektů částkou více než 10,5 milionů Kč, uvádí ve
své výroční zprávě za rok 2022.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) podpořil za rok 2022 celkem
42 mediálních projektů částkou více než 10,5 milionů Kč, uvádí ve
své výroční zprávě za rok 2022.
Úpravy DPH pro tiskoviny by měly do státního rozpočtu přinést až
200 mil. Kč. Novinový trh ale klesá, v březnu se meziročně snížil
o 14 %.
Internetový magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky mění
svou podobu, přidává nové rubriky i podcast.
Podle nových dat výzkumu čtenosti Media projektu se zvýšila čtenost všem
motoristickým časopisům. Dařilo se i některým časopisům o bydlení a
módním magazínům.
Nejčtenějším tuzemským deníkem zůstává Blesk s průměrnou čteností
na vydání ve výši 626 tisíc čtenářů. Jediným deníkem, který
meziročně zvýšil čtenost, jsou Hospodářské noviny, ukazují nová data
výzkumu čtenosti Media projekt.
Vyšší daň z přidané hodnoty (DPH) u denního tisku nezpůsobí
zastavování vydávání novin, myslí si premiér Petr Fiala.
Za naprosto nesystémový a pro novinový segment a svobodná média
likvidační označují vládní opatření na zavedení různých úrovní DPH
pro tištěné publikace tuzemští vydavatelé.
Jednatel a obchodní ředitel vydavatelství Extra Publishing Pavel Pospíšil
komentuje vládní rozhodnutí o změnách sazeb DPH pro noviny, časopisy
a knihy.
Zdvojnásobení DPH na tisk ohrožuje novinový trh v České republice, uvedla
předsedkyně správní rady Unie vydavatelů Libuše Šmuclerová.
Nejčtenější deník v hlavním městě mění svou vizuální podobu
i obsah. Více se zaměřuje na publicistická témata, rozhovory či
lifestyle.