Prodeje slovenských printů klesají, změna je na čele týdeníků
Prodejům slovenských deníků dominuje Nový Čas, měsíčníkům Záhradkár
a týdeníky mají nového lídra. Přinášíme výsledky prodejů slovenského
tisku v loňském roce.
Prodejům slovenských deníků dominuje Nový Čas, měsíčníkům Záhradkár
a týdeníky mají nového lídra. Přinášíme výsledky prodejů slovenského
tisku v loňském roce.
Většina deníků v nových datech čtenosti udržela své výsledky a
v pořadí deníků nejsou zásadní změny. Výsledky přináší výzkum
čtenosti Media projekt.
První mezinárodní magazín, který v tuzemsku vyšel po roce 1989, na
českém trhu končí. Poslední číslo časopisu Playboy vyjde
v červnu 2025.
Výnosy z tisku jsou pro světové vydavatele stále důležité, jejich podíl
už ale nepřesahuje polovinu celkových výnosů. Naopak se zvyšují příjmy
z digitálu a dalších aktivit, ukazuje ročenka WAN-IFRA.
Časopis Týden vyšel po 15 letech s novým layoutem a má také nového
šéfredaktora webu Týden.cz.
Vydavatelství Business Media CZ se vyplatil přechod na vyšší rozsah,
kvalitnější papír a změnu grafiky časopisu Moderní byt. Nově k němu
vydává speciál Interiérová studia. Věří přitom, že se celý náklad
vyprodá.
Tradiční dětský časopis ABC vychází v nové podobě. Mění se i jeho
periodicita a také prodejní cena.
Po sedmi letech odchází z pozice výkonného ředitele České unie
vydavatelů Václav Mach. Funkci dočasně zastane předseda správní rady unie
Tomáš Tkačík. Nový manažer pro ČUV se hledá.