Aleš Zavoral: Televize pomůže A 11 k obratu nad miliardu
Vstup do televizního byznysu má být jedním z hlavních motorů růstu
skupiny A 11 na mediálním trhu, popisuje její spolumajitel Aleš Zavoral.
Vstup do televizního byznysu má být jedním z hlavních motorů růstu
skupiny A 11 na mediálním trhu, popisuje její spolumajitel Aleš Zavoral.
# Aktuality # Tisk # Udržitelnost
Předplatitelům CNC přijdou od června tituly v recyklované fólii. Na plně
recyklovatelný papír pak přešla Moje psychologie a chystá se i týdeník
Reflex.
Top kulinářské weby překračují miliónovou návštěvnost. V printovém
segmentu jsou aktivní a hlavní vydavatelé. Přinášíme přehled
největších slovenských médií o vaření.
Letní rozhovorový speciál časopisu Reportér vychází pod názvem Srdcaři.
Obsahuje dvaadvacet rozhovorů s lidmi z různých oborů.
Díky spolupráci s prodejnami Planeo rozšiřuje regionální týdeník Náš
Region svou distribuční síť na tisíce stojanů.
Kvůli navržené vyšší sazbě DPH pro noviny píše premiérovi Fialovi a
ministru kultury Martinu Baxovi i mezinárodní asociace vydavatelů tisku
WAN-IFRA.
Bývalý vládní zmocněnec pro média Michal Klíma žádá v dopise
premiéra Petra Fialu, aby nechal znovu posoudit zařazení médií do sazby
DPH. Domnívá se, že knihy, periodika i placený internetový obsah by měly
patřit do nulové sazby DPH.
Úpravy DPH pro tiskoviny by měly do státního rozpočtu přinést až
200 mil. Kč. Novinový trh ale klesá, v březnu se meziročně snížil
o 14 %.
Podle nových dat výzkumu čtenosti Media projektu se zvýšila čtenost všem
motoristickým časopisům. Dařilo se i některým časopisům o bydlení a
módním magazínům.
Nejčtenějším tuzemským deníkem zůstává Blesk s průměrnou čteností
na vydání ve výši 626 tisíc čtenářů. Jediným deníkem, který
meziročně zvýšil čtenost, jsou Hospodářské noviny, ukazují nová data
výzkumu čtenosti Media projekt.