Tipsport k MS v hokeji zapojuje „Pasta" bundu a influencery
Tipsport k domácímu mistrovství světa v hokeji spustil svou historicky
první kampaň založenou na influencerech.
Tipsport k domácímu mistrovství světa v hokeji spustil svou historicky
první kampaň založenou na influencerech.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Tipsport začíná svým zákazníkům prostřednictvím peněženky Pluso
umožňovat obchodování kryptoměn. Novinku podpoří reklamní kampaní.
Do finále mezinárodní soutěže Sabre Awards se dostalo 12 českých
projektů.
Biatlonové mistrovství startuje ve středu 7. února a sázková společnost
Tipsport jako hlavní partner Českého biatlonu uvádí svou kampaň.
Sledování závodů umožní i na TV Tipsport.
Pro příští tři sezony bude Tipsport hlavním partnerem biatlonových
reprezentací na všech seniorských i mládežnických úrovních.
Sázková společnost Tipsport se chce po hokeji ucházet o generální
partnerství i pro nejvyšší tuzemskou fotbalovou soutěž. Stávající
partner, společnost Fortuna, zatím účast v tendru nepotvrdila.
Loterie Korunka spustí od 16. října kampaň „Hrajte o Raketu“. Raketa
symbolizuje výhru 50 milionů korun.
Tipsport nasadil nové televizní spoty s Ester Ledeckou a Ronym Paradeiserem.
Imageovou kampaň doplňuje produktová komunikace.
Grand Prix letošního 18. ročníku soutěže Česká cena za PR, známé jako
Lemur, si odnáší Tipsport za kampaň „Známe příští hlavu státu“.
Tipsport startuje hokejovou kampaň, nabízí v ní novým zákazníkům během
mistrovství vstupní bonus 500 korun na sázení.