Komunity oslovují čím dál více uživatelů sociálních sítí
Na sociálních sítích sílí komunity. Důležitá je také autenticita,
která je pro úspěch influencerů klíčová.
Na sociálních sítích sílí komunity. Důležitá je také autenticita,
která je pro úspěch influencerů klíčová.
Online nakupování módy ovlivní trend tzv. hyperpersonalizace, dále
nakupování z živého přenosu nebo na TikToku.
TikTok je v poslední době velmi oblíbenou sociální sítí. Zapojit tuto
platformu zkouší čím dál více influencerů.
Do prostředí sociálních sítí se čím dál více zapojují také starší
generace, ukazuje zpráva GWI.
Sociální sítě, založené na sdílení videoobsahu, začínají ve
sportovním marketingu hrát zásadní roli.
Nejsilnějšími sociálními sítěmi v Česku zůstávají YouTube a
Facebook. V loňském roce se měl počet uživatelů sociálních sítí
zvýšit zhruba o 9 procent.
Provozovatel sociální sítě se dostal do zisku a o část příjmů se
podělí s influencery.
# Marketing # Internet & Mobil # Aktuality
Kosmetická značka Lobey zveřejnila výsledky působení na TikToku. Za
necelý rok na této síti má přes 20 milionů zhlédnutí.
Podle nového žebříku nejhodnotnějších světových značek se trojice
Apple, Amazon a Google udržuje na prvních místech. Nejrychleji rostoucí
značkou je TikTok.
# Aktuality # Internet & Mobil
Startup Apify umožňuje marketérům stáhnout si informace z Twitteru,
Facebooku či Instagramu a nově i z TikToku.