Máj se jako obří pop-up inkubátor osvědčil
Až do jara 2021 bude OD Máj fungovat jako pop-up. Prostor je plný z více
než dvou třetin a prodejny zde má přes 20 značek. Zájem pronajímatele
překvapil.
Až do jara 2021 bude OD Máj fungovat jako pop-up. Prostor je plný z více
než dvou třetin a prodejny zde má přes 20 značek. Zájem pronajímatele
překvapil.
Tesco i Penny přidávají další produkty do řad privátních značek. Tesco
navíc umístilo produkty řady Finest na společný regál do hlavní uličky.
Tesco odchází z Polska, více než 300 prodejen koupila dánská Salling
Group. Prodej má pomoct rozvoji v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.
Logistický startup DoDo vstupuje do Maďarska a plánuje i další expanzi
v ČR a na Slovensku. V roce 2019 se s tržbami 250 mil. Kč dostal poprvé
do pozitivní ekonomické bilance.
Ceny ovoce a zeleniny rostou dvouciferným tempem a na vině je kromě pandemie
i klima. Možný pokles by mohl přijít s lokální letní sklizní.
Tesco nabízí doručení online nákupů po celém území ČR, tedy všem
10,6 milionům zákazníků. Objednat si mohou více než tisíc produktů.
Penny plánuje v příštích dvou letech postavit ve spolupráci se
společností E.ON padesát dobíjecích stanic pro elektromobily, polovinu už
do konce letošního roku.
# Marketing # Retail # Aktuality
Kaufland snižuje od druhé poloviny května dlouhodobě ceny některých
produktů. Podobně se na konci dubna zachoval řetězec Tesco.
Žabka plánuje v letošním roce otevřít desítky nových prodejen. Od
začátku roku otevřela sedm nových a plánuje jít i mimo Prahu a
Středočeský kraj.
Pandemie přinesla změny v chování zákazníků. „Počet transakcí
poklesl o 30 % a naopak online prodeje rostly o stovky procent,“ říká
Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco Stores ČR.