Čínská tržiště sebrala českým e-shopům až 15 % tržeb
Čínské e-shopy typu Shein nebo Temu snižují tržby české e-commerce
o 10 až 15 %.
Čínské e-shopy typu Shein nebo Temu snižují tržby české e-commerce
o 10 až 15 %.
Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce
ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
Amazon startuje novou nákupní aplikaci a web s názvem Amazon Haul, kde
nabízí zboží do 20 dolarů.
Segmenty módy, krásy a luxusu dosáhly v evropském e-commerce tržeb
v hodnotě 213 miliard eur. Roste zejména čínské Temu.
Až 78 % obyvatel Česka v posledním roce alespoň jednou nakoupilo na
internetu. Téměř 40 % ze všech nákupů šlo do zahraničí.
Skip Pay v rámci svého CSS programu nabízí českým e-commerce
obchodníkům až 20% slevu na Google Nákupy, zároveň poskytne
i marketingovou konzultaci.
Podle analýzy Upgates se e-commerce vrací k udržitelnému růstu.
Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků.
Postřehy z letošního ročníku konference E-commerce Expo, která se konala
v Berlíně, shrnuje Daniel Blažek.