Od ikon k alternativám: Jak se měnil marketing cigaret?
Byly všudypřítomné, teď se pozornost upíná na „zdravější”
alternativy, hodnotí vývoj marketingu cigaret Oldřich Vávra z katedry
marketingu Vysoké školy ekonomické v Praze.
Byly všudypřítomné, teď se pozornost upíná na „zdravější”
alternativy, hodnotí vývoj marketingu cigaret Oldřich Vávra z katedry
marketingu Vysoké školy ekonomické v Praze.
Philip Morris vstupuje do kategorie jednorázových e-cigaret. Pod značkou
Veeba nabídne bezdýmnou nikotinovou novinku.
Letos otevřela síť Relay 17 nových prodejen. Na vybrané pobočky chce
nainstalovat samoobslužné pokladny.
Síť prodejen tabákových výrobků, tiskovin a loterijních služeb letošní
rok uzavře s bilancí 17 nově otevřených prodejen. Další jsou v plánu.
Svou novinku Glo Hyper X2 podporuje British American Tobacco prostřednictvím
3D digitálního billboardu.
Philip Morris chce prostřednictvím laboratoře Svět bez kouře, jež
připravila na pražském Výstavišti, přiblížit nikotinové alternativy.
Tržby čerpacích stanic během pandemie utrpěly. Z nabídky
rychloobrátkového zboží rostl jen alkohol.
Maloobchodní síť s tabákovými výrobky a tiskovinami Traficon rebranduje
své prodejny.