Marketingovou komunikaci T-Mobile nově řídí Michal Šlechta
Do čela marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastupuje od
2. prosince Michal Šlechta.
Do čela marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastupuje od
2. prosince Michal Šlechta.
Za pomoci umělé inteligence vznikla skladba z dat mobilních sítí v celé
skupině Deutsche Telekom.
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde
končí bariéry, začínají spojení“.
Do komunikačního týmu společnosti T-Mobile nastoupila Johana Valtrová,
v pozici nahrazuje Zuzanu Netolickou.
Placená televize T-Mobilu přichází s rozšířením své videotéky, kterou
spouští pro zákazníky s novými tarify Magenta TV+ v pondělí
4. listopadu. Operátor přiznává, že satelitní televize je na ústupu.
Od pondělí 4. listopadu spouští BBC Studios svůj přehrávač BBC Player
na českém i slovenském trhu. V nabídce ho bude mít Magenta TV.
T-Mobile plánuje 1. listopadu představit nové funkce své televizní
platformy Magenta TV. Firma může přinést díky spolupráci se svým
partnerem i první programy tzv. FAST Channels.
Od listopadu nebude zákazníkům placené televize T-Mobile přístupná
videotéka Voyo mediální skupiny Nova. Zmizí tedy i její integrace přímo
do prostředí Magenta TV.
Se vstupem do nové televizní sezóny spustil provozovatel herního kanálu
Ginx TV vlastní streamingovou službu. Pod značkou Ginx+ rozšiřuje obsah
známý z lineárního vysílání.
V nové kampani otevírá T-Mobile téma přijímacích zkoušek na střední
školy.