Se zimní olympiádou startují i partnerské aktivace
Po půl roce je zde opět další, tentokrát zimní olympiáda. S ní
přichází i marketingové příležitosti pro olympijské partnery.
Po půl roce je zde opět další, tentokrát zimní olympiáda. S ní
přichází i marketingové příležitosti pro olympijské partnery.
Vítězství v žebříčku nejúspěšnějších reklam na českém YouTube za
rok 2021 obhájil T-Mobile.
In-store projekt Magenta Experience Center od T-Mobile se stal
nejúspěšnějším projektem letošních POPAI Awards.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Počet zákazníků T-Mobile TV představoval na konci třetí letošního
čtvrtletí 210 tisíc.
Vánoční nabídku komunikuje T-Mobile kampaní, jež vznikla v dílně
maďarské agentury DDB.
Mobilní operátor T-Mobile si na kreativu vybral agentury VMLY&R, Ogilvy a
Wunderman Thompson ze skupiny WPP.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Za první pololetí letošního roku využívalo služeb televize T-Mobile TV
205 tisíc zákazníků.
# Internet & Mobil # Aktuality # Reklama
T-Mobile pokračuje v kampani Sportovní léto a spojuje se se zpěvákem
Matějem Ruppertem z kapely Monkey Business.
Po 18 letech ukončuje T-Mobile spolupráci s agenturou AC&C. Nahradí ji
tandem FYI Prague a Katz83.
Ve své nové kampani „Sportovní léto“ vybízí T-Mobile k aktivnímu
trávení času.