Zalando v kampani s influencery spojuje oslavy a slevy
Páté výročí na českém trhu připomíná značka Zalando kampaní, ve
které si hraje s přesmyčkou ze slov „oslava" a „sleva".
Páté výročí na českém trhu připomíná značka Zalando kampaní, ve
které si hraje s přesmyčkou ze slov „oslava" a „sleva".
PPL spouští kampaň se sloganem: „Vezu vám balík, ale vyzvedněte si ho
klidně až po práci.“ Podporuje tak své výdejní místa i aplikaci.
Na mezinárodní soutěži IMC European Awards si české agentury vysloužily
10 cen.
Zalando pro komunikační aktivity na českém trhu volí agenturu Symbio.
Zalando do své kampaně cílené na muže obsazuje Leoše Mareše, Jana Cinu,
Davida Kollera nebo Vratislava Navaru.
Značka Ria pokračuje v nastolené komunikaci a opět se snaží detabuizovat
menstruaci.
Novou kreativní ředitelkou agentury Symbio se stala Michaela Pechanová. O PR
se bude starat Zuzana Fuxová, digitálním stratégem se stal Jan Král.
Podívej se mezi nohy a měj se ráda, vyzývá Ria v nové kampani.