Amazon si na komunikaci vybírá agenturu Svengali
Amazon si na komunikační servis na českém a slovenském trhu v tendru
vybral agenturu Svengali Communications.
Amazon si na komunikační servis na českém a slovenském trhu v tendru
vybral agenturu Svengali Communications.
Penny spouští osvětovou kampaň pro veřejnost. Chce ji spolu se
záchranářem Markem Dvořákem proškolit v poskytování první pomoci.
Plzeňský Prazdroj uvádí virtuální hru „Uvař si jedno!“, cílem je
představit varní proces piva od semínka po sklenici.
Grand Prix soutěže Lemur – Česká cena za PR byla udělena projektu Kytky
pro chmel, který připravila Svengali pro Plzeňský Prazdroj.
Do finále mezinárodní soutěže Sabre Awards se dostalo 12 českých
projektů.
Agentura Svengali Communications rozšiřuje portfolio svých klientů. Ke
Komerční bance přidala také lékárny Dr. Max a Penny.
Se slaměným hrdinou Ječ-manem chce Plzeňský Prazdroj upozornit na
důležitost ječmene pro vaření českého piva.
Penny mění kreativní agenturu. Nového partnera začal řetězec hledat
poté, co ukončil spolupráci s agenturou Hullabaloo.