Na Sabre Awards EMEA boduje Svengali Communications
Na evropské soutěži SABRE Awards byla oceněna kampaň „Kytky pro chmel“
od Svengali Communications.
Na evropské soutěži SABRE Awards byla oceněna kampaň „Kytky pro chmel“
od Svengali Communications.
Komerční banka nasazuje příšery do kampaně bojující proti rizikům
finančních podvodů.
Do vedení Svengali Communications přichází Jana Pečenková. Nastupuje do
čela dceřinné společnosti Svengali Digital.
Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin,
myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte
přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky
nebo odvoz na nákup limuzínou.
Plzeňský Prazdroj od ledna bude spolupracovat na brandovém PR s agenturou
MSL, jež nahradí dosavadní Bison & Rose.
Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní
mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích.
Agenturou roku na letošním ročníku soutěže Zlatý středník se stala
Svengali Communications, Projektem roku je kampaň České televize.