I přes větší logo si lidé reklamu se značkou nespojí
Pro mnoho značek branding znamená především větší logo a název, to ale
nestačí, říká Arnaud Debia, Global Creative Development Director
z Ipsosu.
Pro mnoho značek branding znamená především větší logo a název, to ale
nestačí, říká Arnaud Debia, Global Creative Development Director
z Ipsosu.
Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než
dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
I letos budou živý přenos finále americké národní fotbalové ligy
doprovázet reklamy se zvučnými jmény. Cena za půlminutový reklamní
prostor přitom dosáhla nového rekordu.
Ne každá reklama Super Bowlu musela mít letos celebrity nebo přehnaný
humor, aby byla efektivní a úspěšná, ukazuje analýza Ipsosu.
Sportovní přenosy mohou sledovat čeští diváci zdarma nejen na ČT sport.
Popisujeme programovou nabídku streamera DAZN pro Česko.
Super Bowl se blíží a s ním přichází i reklamní smršť s nejednou
známou celebritou.
Které reklamy nejvíce bodovaly na letošním Super Bowl, ukazuje analýza
agentury Ipsos.
Disney představil na Super Bowlu reklamní spot oslavující 100 let
společnosti. Aktivity na oslavu výročí budou probíhat po celý rok.