Styx uvádí limitku spolu s Karlosem Vémolou
Styx představuje limitovanou kolekci boxerek a ponožek KTV, která vznikla ve
spolupráci s Karlosem Vémolou.
Styx představuje limitovanou kolekci boxerek a ponožek KTV, která vznikla ve
spolupráci s Karlosem Vémolou.
Ve společné kampaně „České Vánoce“ vyzývají Vasky, Bagind,
Zásilkovna, Styl, Čokoládovna Janek či Coffeespot k nákupu
u lokálních firem.
E-shop Trenýrkárna.cz, která také vyrábí a prodává vlastní produkty pod
značkou Styx, uvádí novou značku.
Česká značka spodního prádla Styx, která se specializuje na spodní
prádlo z materiálů vyráběné výhradně v tuzemsku, dosáhla loni tržeb
ve výši 35 mil. Kč.
Česká značka spodního prádla Styx připravila měsíční předplatné na
trenky.
Nedostatek roušek vyústilo v akci „Šije celé Česko“. Zapojuje se
veřejnost i firmy. E-shopy zaznamenávají skokový nárůst prodejů šicích
strojů.