Mall.tv se od dubna mění na Fameplay, logo má od Najbrta
Od 1. dubna se Mall.tv přejmenuje na Fameplay.tv. Vizuální identitu
připravilo Studio Najbrt. Video platforma ohlašuje také záměr být
aktivnější na mezinárodních trzích.
Od 1. dubna se Mall.tv přejmenuje na Fameplay.tv. Vizuální identitu
připravilo Studio Najbrt. Video platforma ohlašuje také záměr být
aktivnější na mezinárodních trzích.
Cílem brand redesignu marketingově-konzultační skupiny bylo komunikačně
zastřešit tři společnosti v jejím portfoliu.
Pořadatel konferencí Blue Events mění po 30 letech svou vizuální
identitu. Připravilo ji Studio Najbrt.
Mattoni oděla svého velkoplošného orla u silnice na Karlovy Vary do
vizuálu letošního Mezinárodního filmového festivalu.
Grafiku ke Koncertu pro Evropu vytvořilo Studio Najbrt. Inspirovalo se Vltavou
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary představil vizuál svého
letošního 56. ročníku.
Vizuál letošního ročníku Karlovarského filmového festivalu si hraje
s číslovkou 55, kterou přeměňuje ve zvědavé oči.
Česká filharmonie zahájila kampaň „Spojení hudbou" ke svému
125. výročí, kterou režíroval Martin Krejčí. Objeví se v televizi, na
internetu, tisku i v outdooru.
Footshop představuje nové logo i vizuální identitu. Autorem je Studio
Najbrt.
Dlouhodobě nepoužívanou institucionální oranžovou ve vizuálním stylu
nahrazuje tmavě modrá.