Velká většina firem stále nemá strategii pro generaci Z
Hlas nastupující generace Z stále sílí, většina firem na to však zatím
není připravena.
Hlas nastupující generace Z stále sílí, většina firem na to však zatím
není připravena.
# Internet & Mobil # TV # Výzkum # Rádio
Nárůst důvěry ve zpravodajská média, ale také vyšší ekonomické tlaky
na mediální provozovatele přinesla pandemie covid-19, uvádí se v novém
vydání studie Digital News Report.
Rozšířená realita při nakupování hraje čím dál větší roli.
Zkušenost s ní pozitivně ovlivňuje nákupní rozhodování.
Až 71 % spotřebitelů nevěří, že značky doručí to, co slibují ve
svých aktivitách CSR. Nadchází věk spotřebitelského cynismu.
Pro téměř 60 % mladých z generace Z je pravda na prvním místě. Značky
tak podle nich musí být především transparentní.
Až 68 % Čechů změnilo v pandemii styl oblékání. Prim hrály legíny,
tepláky a mikiny.
Česká asociace esportu vydala každoroční analýzu trhu, která mapuje
největší esportové soutěže českých organizátorů.
Počet lidí, kteří se setkali s dezinformacemi a fake news, podle výzkumu
pro NFNZ roste.