Ikea představila ve sběrném dvoře starou kolekci
Starou kolekcí chtěla Ikea upozornit na problematiku nábytkového odpadu.
Starou kolekcí chtěla Ikea upozornit na problematiku nábytkového odpadu.
Datové srovnání vývoje programatické online reklamy vycházejí
z Programmatic Benchmarks společnosti Adform za léta 2019 až 2022.
Podle studie PwC se hodnota největších světových firem propadla nejvíce od
krizového roku 2009. Jedničkou zůstává Apple.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Pozornost hraje klíčovou roli v efektivitě reklamních sdělení. Investice
do reklamy na dražších mediálních platformách s vyšší pozorností se
proto podle studie WARC vyplatí.
Trend deinfluencerů, tedy lidí, kteří odrazují druhé od nákupu té či
dané značky, v kontextu inflace sílí.
Reputace v oblasti udržitelnosti je u některých značek důležitější
než u jiných, ukazuje nová studie Brand Finance.
Zpravodajské odvětví čelí řadě problémů. Vydavatelé mají obavy
z rostoucích nákladů a z nižších inzertních příjmů, ukazuje zpráva
Reuters Institute.
Duševní pohodu považuje za důležitou 96 % mladých. TikTok používá
denně jen čtvrtina, oblibě se těší streamovací služby, ukazuje studie
Mýtus Gen Z.