Šéf PPF Stoessel: Oneplay předbíhá Netflix o 50 procent
Skupina PPF věří v multiplatformní budoucnost a digitální transformaci
ProSieben po vzoru CME. V zahraničních médiích o záměrech promluvil
nastupující co-CEO Didier Stoessel.
Skupina PPF věří v multiplatformní budoucnost a digitální transformaci
ProSieben po vzoru CME. V zahraničních médiích o záměrech promluvil
nastupující co-CEO Didier Stoessel.
Největší komerční televize Nova a Prima nechtějí opouštět terestrickou
platformu. Zároveň ale přidávají tempo v digitální distribuci. To
podnítil i vznik platformy Oneplay, vyplynulo z diskuse na konferenci
Digimedia 2025.
Revoluční krok v oblasti klasického televizního vysílání plánuje po
roce 2030 britská veřejnoprávní instituce BBC. Její strategie v zásadě
odpovídá krokům skupiny PPF, která staví na online budoucnosti.
Warner Bros. Discovery směřuje k rozdělení svých televizních a
streamingových aktivit. Chce tím najít nastavení, které jí umožní
vyrovnat se s rostoucím segmentem streamingu na straně jedné, a klesající
kabelovou TV na straně druhé.
Službám Max a Disney+ pomáhají k lepším hospodářským výsledkům
i tarify s reklamou, vyplývá ze zveřejněných kvartálních dat.
Uživatelský algoritmus se stává důležitějším faktorem při výběru
videí než doporučení od přátel, ukazuje studie Ampere Analysis.
K nejsledovanějším placeným video službám patří v Česku Netflix,
Voyo, Max, Disney+ a Prima+.
Sledování videoplatformy YouTube na velkých obrazovkách už v USA
převažuje nad mobily. Platforma zároveň testuje nové možnosti sledování.