TikTok se pouští do streamování hudby
Sociální síť opatrně vykročila do světa audia a placeného obsahu.
Sociální síť opatrně vykročila do světa audia a placeného obsahu.
Energetický nápoj Big Shock! uvedl na trh novou limitovanou edici vytvořenou
k příležitosti vydání Call of Duty: Modern Warfare II.
Sledování televize je s náskokem nejoblíbenější vánoční mediální
aktivitou Čechů. Nejčastěji se sledují české pohádky a české filmy,
Nejoblíbenějším titulem je pohádka Tři oříšky pro Popelku.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Nová streamovací platforma České kino chce být nejkomplexnější
encyklopedií českého filmu v České republice.
# TV # Internet & Mobil # Aktuality
O zapojení do projektu jednají s některými televizními firmami na
českém trhu.
YouTube spuštěním služby Primetime Channels výrazně stírá rozdíl mezi
sdílením videí a klasickým televizním obsahem, píše Erika Luzsicza.
Globální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC
odhaluje několik trendů.
Roblox nebo Twitch zatím nejsou mezi českými inzerenty příliš
rozšířené. Už dnes je ale využívají statisíce českých uživatelů
zejména z řad mladé generace a nabízejí zajímavé reklamní možnosti,
píše Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nová streamovací hudební aplikace Melodies zahájila v Česku a na
Slovensku. Měsíčně přijde na 79 Kč.
Streamovací služba Disney+ vstoupí na český trh v polovině června.
Měsíční předplatné nabídne za 199 Kč.