# Aktuality # Marketing # Lidé
Finance, strategii a marketing Woltairu řídí Karina Přibylová
Na pozici finanční ředitelky s přesahem do firemní strategie a marketingu
společnosti Woltair nastupuje Karina Přibylová.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici finanční ředitelky s přesahem do firemní strategie a marketingu
společnosti Woltair nastupuje Karina Přibylová.
Platba za impresi a ani metrika viditelné imprese už v dnešní době
v digitální reklamě nestačí. Klíčová je pozornost, kterou reklama
získává, píše Zuzana Horáková z Omnicom Media Group.
Značka O2 se v komunikaci zaměří na pozornost k zákazníkům, zdůraznit
chce zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím.
Publicis Groupe spojuje dva své týmy pro strategickou komunikaci do jednoho.
Lomax, Newton University, Rezidence 3 Dvory a Meddi nově patří do
klientského portfolia agentury Better.
Důležité je si uvědomit vlastní mezery ve znalostech a připustit
i potřebnou neefektivitu, uvedl na letošním Retail Summitu klíčový
řečník JP Castlin.
T-Mobile chce v nové marketingové strategii, aby se jeho zákazníci cítili
#MeziSvými.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move
People Through the Wonders of Sport“.
Setkání VISIčtvrtek nabídlo ukázky efektivně zrealizovaných reklamních
kampaní z pohledu odlišných segmentů, rozdílných mediálních kanálů
i různě nastavených rozpočtů.
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil # Lidé
Lifestylový magazín Glanc z portfolia Vltava Labe Media si pro letošní rok
určil prioritu v rozvíjení webové verze iGlanc.cz. Po odchodu Jany
Marečková vede titul Petra Pistulková.