OMD má nové strategické směřování i vizuální identitu
Mediální agentura OMD uvádí nový claim i vizuální identitu. Nová
strategie nese název „Tvoříme budoucnost“.
Mediální agentura OMD uvádí nový claim i vizuální identitu. Nová
strategie nese název „Tvoříme budoucnost“.
Na pozici seniorního stratéga skupiny Publicis Groupe nastoupila Mai Bebjak.
Česká spořitelna vybrala šest mladých do nového stínového
představenstva Future Mindset Board.
Marketéři nevidí pro stromy les. Řada protichůdných tendencí, které
současný marketing provázejí, ztěžuje orientaci a snižuje efektivitu,
píše Oldřich Vávra z VŠE.
Dynamická, zábavná videa s důrazem na jednoduchost budou klíčová pro
dosažení úspěchu na sociálních sítích v roce 2025.
Na pozici Strategy Director do agentury Triad Prague přichází Matúš Ficko.
Vedení strategie v Ogilvy se od prosince ujímá Adam Špina, z Triadu
přichází řídit jeden z týmů reklamní části klientského portfolia
Anastasia Sochneva.
Společnost FTV Prima a Digital Broadcasting vyjádřily prostřednictvím
připomínek ke Strategii správy kmitočtového spektra dlouhodobou podporu
pozemnímu televiznímu vysílání.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací
nástroje Know.tools.
Pro provozovatele kanálu Warner TV a videotéky Max je v současnosti
globálním cílem rozšíření streamovací služby Max a navýšení počtu
předplatitelů, říká v rozhovoru Atmedia expert talks Jamie Cooke z Warner
Bros. Discovery.