Sponzorovaný obsah na sítích roste, jedničkou je Instagram
Počet sponzorovaných příspěvků na sociálních sítích roste, zvyšuje se
také poptávka po takovém obsahu.
Počet sponzorovaných příspěvků na sociálních sítích roste, zvyšuje se
také poptávka po takovém obsahu.
V posledním půlroce se na poli inzerce na Facebooku a Instagramu sešlo
několik novinek. Ty nejzajímavější z nich shrnujeme.
Odkazy ve Stories, reklamy na Reels videa nebo budování komunit, to jsou
novinky, které Instagram a Facebook uvedly v poslední době.
Práce se skupinami spíše než FB stránkami, sázka na video a Reels, to jsou
trendy, které při práci na Facebooku a Instagramu letos pomohou.
Sociální sítě patří mezi vítěze koronakrize, přesto mají za sebou
mimořádně složitý rok.
Formát zavedený Snapchatem a následně vytěžený Instagramem je
k dispozici také uživatelům Twitteru. Ovšem v osekané podobě.
Profesní sociální síť chce působit barevnějším a živějším dojmem.
Nabídne nové multimediální formáty i změnu designu.
Značky působící v Česku stále Instagram nevyužívají tolik jako ve
světě, ukazuje srovnání společnosti Socialbakers.