Legendario Elixír spouští mediální kampaň
Kubánský Legendario Elixír přichází na trh s novou mediální kampaní.
Zapojí do ní i brand ambasadory a influencery.
Kubánský Legendario Elixír přichází na trh s novou mediální kampaní.
Zapojí do ní i brand ambasadory a influencery.
Značky, jež navazují na tradici, by se neměly bát změn. Důležité je
mít silnou vizi pro budoucnost, zaznělo na letošním Brandstormingu.
Značka vodky Amundsen přichází na trh se dvěma specialitami, které jsou
vhodné pro míchané drinky v teplé i studené podobě.
Od 23. července bude v nabídce řetězce Globus limitovaná edice Baileys
Strawberry & Cream. Plánovaná kampaň se kvůli bojkotu Facebooku
neuskuteční.
Věříme, že i v současné nelehké situaci může nový spot díky svému
pozitivnímu charakteru spotřebitele potěšit, říká za značku Božkov
Michal Jakl.
S novinkou Amundsen Deep Blue chce značka vyjít vstříc spotřebitelům
prémiovějšího alkoholu.
Nedostatek dezinfekčních gelů nutí firmy k improvizaci. Do jejich výroby
se pouští výrobci parfémů, zubních past i pálenek.