Bauhaus obsazuje do kampaně Vojtu Kotka, hraje nešikovného manžela
Bauhaus spouští novou kampaň „Nešikovný manžel“. Ústřední role
i režie se ujal Vojta Kotek.
Bauhaus spouští novou kampaň „Nešikovný manžel“. Ústřední role
i režie se ujal Vojta Kotek.
Gambrinus se rozhodl zorganizovat po českých hospodách amatérský turnaj
v šipkách.
McDonald’s se v podzimní kampani soustředí na kuřecí nabídku. Staví
na tom, že „občas je fajn vybočit z rutiny“.
Pavel Horváth se již druhým rokem stává tváří podpory pivní značky
Gambrinus v oblasti amatérského fotbalu.
Jako „ideální značka pro mileniály“ chce Zlatý Bažant povzbudit lidi
ve zvídavosti a vychutnávání si života naplno.
Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní, v níž pracuje
s magickým příběhem síly vápníku.
Organizace z koalice Hlas proti násilí spustily kampaň s názvem „Chce to
souhlas“.
Pilsner Urquell ve vánoční kampani apeluje na lidi, aby se ve svátečních
dnech věnovali svým blízkým.