Rohlik Group cílí ve vánoční kampani opět na zaneprázdněné matky
Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na
vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život
během svátků.
Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na
vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život
během svátků.
V rámci své strategické linky #MeziSvými komunikuje T-Mobile své nové
tarifní portfolio Next.
Minerální voda Kláštorná Kalcia přichází s novou komunikační
kampaní, jež se opět nese ve středověkém duchu.
K letošním paralympijským hrám v Paříži připravil Český
paralympijský tým kampaň „Stejní, ale jiní!“.
Bauhaus v nové jarní kampani rozvíjí koncept nešikovného manžela
v podání Vojty Kotka. Představí nový akustický branding.
V podzimní kampani Bauhaus rozvíjí svůj koncept „Nešikovný manžel“
s Vojtou Kotkem.
Společnost Fosfa a její značka FeelEco se staly partnerem výstavy Alfonse
Muchy. Podpoří jí kampaní s Evou Jiřičnou.
Astrid podporuje s tváří Pavlíny Němcové svou novou kosmetickou řadu
Astrid Bioretinol.