Media projekt hlásí největší změny v metodice za 15 let
Národní výzkum čtenosti tištěných médií Media projekt upravil od
začátku letošního roku svoji metodiku. Změny označuje jako největší za
posledních 15 let.
Národní výzkum čtenosti tištěných médií Media projekt upravil od
začátku letošního roku svoji metodiku. Změny označuje jako největší za
posledních 15 let.
Výzkum zjišťoval, jak Češi znají NFTs (non-fungible tokens), zda jim
připadají atraktivní a jakou v nich vidí hodnotu.
Téměř 40 % Čechů dokáže definovat, co znamená esport. Zhruba pětina
populace (21 %) se o něj aktivně zajímá – esportové zápasy hraje či
sleduje. Ukazuje to výzkum Stem/Mark pro Českou asociaci esportu.
Čisté příjmy PR agentur, sdružené v APRA, klesly loni o 5 %. Pro
letošní rok očekávají agentury opět růst. Očekává se zájem o služby
spojené s obsahovým marketingem.
U poloviny českých firem nedošlo během pandemie ke změnám
v marketingových investicích, téměř třetina přistoupila dokonce
k jejich snížení.
Lidé mají o očkování dostatek informací. Čerpají je hlavně z televize
a zpravodajských serverů.
Český národní panel se distancuje od spoluautorství studie o sportu,
kterou zpracovala Národní sportovní agentura.
Nejsilnější trojici na trhu tištěných titulů podle čtenosti tvoří
stále Mafra, CNC a VLM.
Tuzemské PR agentury vykázaly loni čisté příjmy ve výši 707 milionů
korun, vyplývá z průzkumu APRA.
Nejdůvěryhodnějším typem média je podle Čechů rádio, pozici lídra si
zde dlouhodobě drží Český rozhlas. Z televizí pak lidé nejvíce věří
České televizi.