Staropramen zahájil podzimní kampaň

Pá 12. října 2012 12:45 1 min Sdílet

# Aktuality

Pivovar Staropramen odstartoval 4. října podzimní reklamní kampaň na Staropramen Nefiltrovaný, který letos zvítězil v soutěži Volba spotřebitelů 2012.

V kampani s názvem „Nefiltrovaný zážitek“ je opět použit televizní spot Jakuba Koháka.

Dále je kampaň doplněna o komunikaci na Facebooku, kde je připravena aplikace, v níž fanoušci Staropramenu hádat nefiltrovaný zvuk a vyhrát jeden z nefiltrovaných půllitrů. V řetězcích Tesco, Billa, Interspar, Terno a Hruška budou připraveny speciální stojany ve tvaru sudu a dárkové balení 4 lahví Staropramene Nefiltrovaného se sklenicí potištěnou speciálně pro tyto účely.

Sklenice budou k dostání i ve více než 500 provozovnách Staropramenu.

-kch-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.