Palírna U Zeleného stromu vydává audioknihu s Jiřím Bartoškou
Palírna U Zeleného stromu se rozhodla v předvánočním období zpracovat
svůj příběh jako audioknihu, kterou namluvil Jiří Bartoška.
Palírna U Zeleného stromu se rozhodla v předvánočním období zpracovat
svůj příběh jako audioknihu, kterou namluvil Jiří Bartoška.
Do rozvoje značek investujeme zhruba 20 % z obratu společnosti, říká
Boris Rajdl z Palírny U Zeleného stromu.
Značka Stará žitná myslivecká připravila výroční limitovanou edici
s ilustrací Marka Ehrenbergera.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Boris Rajdl se stal novým marketingovým ředitelem Palírny U Zeleného
stromu.
Palírna U Zeleného stromu přichází s novinkou Starou žitnou mysliveckou
Selection. Tváří je Jiří Bartoška.