Češi mění streamovací služby nejčastěji v regionu, nejvíc i stahují
Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než
uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze
studie WPP Media.
Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než
uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze
studie WPP Media.
Žebříček Recma vydaný v březnu 2025 analyzuje výkony mediálních
agentur v několika různých kritériích, rozdělených na základní
hodnotící oblasti Vitality a Structure.
Podle nejnovějších dat webu AkčníCeny.cz vzrostl v letošním lednu
meziročně počet slevových akcí ve většině velkých obchodních
řetězců v Česku.
Tematické stanice České televize se v rámci srovnání výsledků
s jinými evropskými TV stanicemi veřejné služby pohybují na předních
příčkách.
TOP 5 středoevropských manažerských profilů na LinkedInu podle počtu
sledujících se dostali Klaus Zellmer, Tomáš Salomon, Jan Juchelka a
Daniel Beneš.
# Výzkum # Retail # Marketing # Udržitelnost
Studie Future Consumer Index, kterou každoročně provádí poradenská
společnost EY, odhaluje vývoj v chování českých spotřebitelů.
Datové srovnání vývoje programatické online reklamy vycházejí
z Programmatic Benchmarks společnosti Adform za léta 2019 až 2022.
Srovnávač finančních produktů Srovnejto.cz nasazuje na podzim nové
reklamní spoty.