Coca-Cola chce vánoční kampaní inspirovat k laskavosti
V letošní vánoční kampani pokračuje Coca-Cola ve své oslavě ducha Santa
Clause v každém z nás.
V letošní vánoční kampani pokračuje Coca-Cola ve své oslavě ducha Santa
Clause v každém z nás.
Coca-Cola ve spolupráci s Marvelem uvádí limitovanou edici lahví a
plechovek.
Rio Mare přináší na trh novinku v podobě Insalatissime Spring. Zároveň
spouští letní soutěž o iPhone či cestovní kufr.
Nutella si letos připomíná 60 let od svého vzniku. Výročí připomíná
limitovanou edicí sklenic.
# Aktuality # Marketing # Retail
Jarní soutěž je určena pro uživatele mobilní aplikace Penny. Soutěží se
ceny v hodnotě téměř 5,3 milionu korun.
Novým ambasadorem značky Rio Mare se stal Ondřej Kolář. Bude i tváří
nové národní kampaně „Rio Mare živí sport!“.
Kaufland v nové spotřebitelské soutěži nabízí čtyři SUV Škoda a
k tomu poukazy na palivo v hodnotě 40 tisíc korun.
Ve své letošní vánoční kampani přichází Coca-Cola s tím, že svět
potřebuje více Santů, kteří dělají drobné dobré skutky.