Z nahodilého klábosení dobrý firemní podcast nevznikne
Firemní podcasty dnes neslouží jen k externímu budování značky, firmy je
využívají i v interní komunikaci a employer brandingu.
Firemní podcasty dnes neslouží jen k externímu budování značky, firmy je
využívají i v interní komunikaci a employer brandingu.
Význam audioobsahu roste i na největším globálním videoportálu. Uniklý
dokument naznačuje, že YouTube má s mluveným slovem velké plány.
S novým komunikačním konceptem chce Česká spořitelna podpořit
sebevědomí Čechů. O důvodech i plánech mluví šéfka značky a
komunikace Monika Hovorková.
Technologičtí obři naskakují na vlnu zájmu o podcasty a Clubhouse.
Chtějí navíc dát vydělat tvůrcům.
# Aktuality # Internet & Mobil
Hudební služba Spotify svým loňským výsledkem překonala očekávání.
Prémiový účet už má 155 milionů uživatelů.
Digitální předplatné roste nejen Netflixu, ale i zpravodajským médiím.
V čele světového žebříčku stojí The New York Times.
Žebříčku nejhodnotnějších značek Interbrand i nadále vévodí Apple,
mezi největší skokany patří Amazon, Microsoft a Spotify.
Marketing, design i produkce, to vše musí v době Spotify hudební kapely
promyslet.
Spotify zaznamenává nárůst uživatelů na televizích a herních konzolích,
naopak v autě či na wearables jejich zájem poklesl.
Sociální síť Reddit testuje nový inzertní formát, spoléhá na
mimořádnou viditelnost jeho umístění.