JenPráce.cz chce rapovými spoty oslovit mladé
Pracovní portál JenPráce.cz využívá v nové kampani rapových spotů,
které vznikly ve spolupráci s Jayk3M.
Pracovní portál JenPráce.cz využívá v nové kampani rapových spotů,
které vznikly ve spolupráci s Jayk3M.
K neplacenému poslechu hudby Češi využívají z nabízených služeb
nejčastěji YouTube. V placeném poslechu je nejpreferovanější Spotify.
Umělou inteligenci využívá Glami na psaní tiskových zpráv, překlady, ale
také pro kreativní procesy, přibližuje šéfka brand marketingu Hana
Zachová.
Dm drogerie spouští novou kampaň, v níž se zaměřuje na zvyšování
povědomí o ženském zdraví či jeho tabuizovaných tématech.
Podle dat platforem Podcasty,cz a Spotify se poslechovost podcastů na českém
trhu loni významně zvýšila.
O nástupu nových a dynamických sociálních médií, jakými jsou
například TikTok, Snapchat, Spotify, Twitch nebo Reddit a jejich přínosu pro
inzerenty se mluvilo na setkání Marketing BBQ Superbrands 2022.
Hartmann-Rico se v kampani spojuje se záchranářem MUDr. Markem Dvořákem.
Chce upozornit na problémy se srdcem.
Profesní sociální síť připravuje řadu změn, které mají z LinkedIn
učinit živější místo. Tvůrci sází na hlas i video.
Mastercard ve spolupráci s platformou Beatclub vydává vlastní hudební
album Priceless.
Placené streamovací služby a operátorské IPTV nabídky loni zaznamenaly
významný nárůst počtu uživatelů na chytrých televizorech Samsung.