Decathlon láká s novým kreativním konceptem na léto
Decathlon uvádí nový kreativní koncept „Už se nemůžeš dočkat?“,
cílí na všechny, kdo sportovně využívá svůj volný čas.
Decathlon uvádí nový kreativní koncept „Už se nemůžeš dočkat?“,
cílí na všechny, kdo sportovně využívá svůj volný čas.
# Aktuality # Retail # Marketing
Prodejce sportovního zboží Decathlon spouští na českém trhu svou
nákupní aplikaci.
Sportovní výbavu, sluchátka nebo chytré hodinky mohou získat na podzim
zákazníci Alberta za nasbírané body.
Sportisimo spouští jarní kampaň, jejíž hlavní ideou je překonání sama
sebe. Tváří je opět Petr Nasty Cerha, nově jej doplní Sandra
Černodrinská.
Řetězec se sportovním vybavením Sportisimo si v nové kampani hraje
s myšlenkou, že se děti už letos nemohou dočkat začátku
školního roku.