Sportisimo otevřelo v Ostravě druhý obchod v novém designu
Sportisimo má od konce srpna novou vlajkovou loď v ostravském Avion Shopping
Parku. Je druhá v České republice. Řetězec postupně plánuje modernizovat
kolem třiceti prodejen.
Sportisimo má od konce srpna novou vlajkovou loď v ostravském Avion Shopping
Parku. Je druhá v České republice. Řetězec postupně plánuje modernizovat
kolem třiceti prodejen.
„Naši to s náma nemaj lehký,“ říkají děti v novém reklamním spotu
společnosti Sportisimo.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Nejsilnějším inzerentem mezi prodejci sportovního zboží byl od začátku
roku Altisport.
Sportisimo spouští jarní kampaň, jejíž hlavní ideou je překonání sama
sebe. Tváří je opět Petr Nasty Cerha, nově jej doplní Sandra
Černodrinská.
Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování
médií pro sportovní řetězec Sportisimo.
Pandemie změnila využití prodejen a požadavky na POS materiály. Díky
správnému vystavení je možné prodeje zvýšit až o 35 %, popisuje Adam
Klofáč z Moris design.
Sportisimo spouští vánoční kampaň, kde vybízí ke koupi dárků, co
nezůstanou jen ležet ve skříni. Tváří je český beatboxer, komik a
moderátor Petr Nasty Cerha.
Sportisimo otevřelo v pražském Palladiu prodejnu v novém designu. Podle
ní se budou následně rekonstruovat další.