# Aktuality # Reklama # Marketing
Puma se spojuje s projektem FitFab Strong a Sportisimem
Puma chce ve spojení s projektem FitFab Strong a řetězcem Sportisimo
motivovat ke zdravému životnímu stylu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Puma chce ve spojení s projektem FitFab Strong a řetězcem Sportisimo
motivovat ke zdravému životnímu stylu.
První dubnový den je tradičně příležitostí ke šprýmování, i letos
se několik připomínek objevuje.
# Aktuality # Reklama # Retail
Sportisimo v nové jarní kampani využívá jako motiv venkovní rodinné
aktivity a nabádá, proč vyrazit ven. Využívá i spoty z loňska.
Sportisimo otevřelo v ostravském Bohumíně v pořadí 200. prodejnu
s oblečením, obuví a výbavou pro sport i volný čas. Příští rok
plánuje otevřít šest nových prodejen,
# Aktuality # Reklama # Retail
Sportisimo přichází se svou letošní vánoční kampaní, poprvé je čistě
brandová a také poprvé jeho videoreklamu doprovází na míru
vytvořená hudba.
# Retail # Internet & Mobil # Výzkum
Shopsys analyzoval úroveň omnichannel řešení u 60 firem. Nejlépe byla
ohodnocena Alza.cz, druhé místo zaujímá Bonami a třetí Okay.
Sportisimo modernizuje prodejny a rozjíždí marketplace. Stále se přitom
drží na čele módních e-shopů. „Chceme být bráni především jako
multisport obchod," říká Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisimo.
# Marketing # Internet & Mobil
Módní e-shopy vylepšují vlastní značky a snaží se tak vyplnit mezery
v sortimentu. Cílem je především sjednocení nabídky.