Sportovní marketing se snaží vrátit ke sportu děti a mládež
Zástupci sportovního marketingu upozorňují na pokles zájmu dětí a
mládeže o sport ve srovnání s obdobím před pandemií. Proto své
komunikační aktivity cílí především na ně.
Zástupci sportovního marketingu upozorňují na pokles zájmu dětí a
mládeže o sport ve srovnání s obdobím před pandemií. Proto své
komunikační aktivity cílí především na ně.
Rakouský řetězec se sportovním zbožím se postupně stahuje z Česka, kde
působil dvacet let.
O2 TV bude v rámci jarní části tuzemské nejvyšší fotbalové soutěže
Fortuna:ligy vysílat ze studia s novým designem. Zařadí i některé
další inovace.
Skupina Nova staví nové multifunkční sportovní studio. Využije ho pro
vysílaní stanic Nova Sport a poprvé ho představí v polovině roku 2022.
Letošní ZOH odvysílá Česká televize od pátku 4. do neděle 20. února,
diváci je uvidí na ČT sport a na webu ČT.
Allianz pojišťovna má nové sportovní ambasadory, mezi něž patří český
tým bobistů a brankář para hokeje Michal Vápenka.
Přinášíme přehled očekávaných událostí letošního roku, které by se
mohly hodit k marketingovému využití. Vzhledem k přetrvávající pandemii
není však jejich uskutečnění 100% jisté.
Sportisimo otevřelo v ostravském Bohumíně v pořadí 200. prodejnu
s oblečením, obuví a výbavou pro sport i volný čas. Příští rok
plánuje otevřít šest nových prodejen,
Veřejnoprávní Rozhlas a televize Slovenska (RTVS) spustí před vánočními
svátky svůj čtvrtý televizní kanál pod názvem Šport.
Na pražském STrahově se uskutečnilo fotografování českých sportovců pro
novou kampaň značky Under Armour.