Affiliate marketing v Česku letos roste o 12,5 %
I přes pomalý rozjezd letošního roku se affiliate marketingu na českém
trhu i letos daří. Meziročně roste o 12,5 %.
I přes pomalý rozjezd letošního roku se affiliate marketingu na českém
trhu i letos daří. Meziročně roste o 12,5 %.
Sportovní řetězec Sportisimo spustil svou vánoční kampaň. Je brandová a
propaguje nabídku sportovního vybavení, ale i módních produktů od
sportovních značek.
Po prodejnách v Praze na Hlavním nádraží a v Karlových Varech otevřel
Intersport v novém konceptu vlajkovou prodejnu i v OC Westfield Chodov.
Další budou následovat.
Televizní skupina Nova odvysílá z fotbalového mistrovství světa v Kataru
32 zápasů. Většina z nich bude k vidění na tematické stanici Nova
Action.
V Praze se v minulém týdnu uskutečnil první ročník sportovně-byznysové
konference Sport Alive.
Hokejový souboj modelů Škoda Auto při zápase NHL v Praze byl k vidění
v rozšířené realitě.
Nejlepší sportovní inovací je mobilní aplikace AC Sparta Praha, nejlepší
fanouškovský zážitek přinesl brněnský univerzitní hokej, nejlepší
sportovní obsah zase nabídl Czechteam.tv, partnerská aktivace se nejvíce
podařila Gambrinusu a Olomoucký kraj bodoval s dětskou olympiádou. Tyto
i další projekty ocenil první ročník soutěže Sport Alive Awards 2022.
Jednání s O2 o zařazení stanice Canal+ Sport se podle provozovatele
kanálu za poslední více než měsíc nikam neposunula, proto se je rozhodla
ukončil.
Sportovní marketing je v Česku ve srovnání s ostatními státy na nízké
úrovni. Zlepšit jeho pověst a ukázat nové cesty se rozhodli pořadatelé
prvního ročníku konference Sport Alive 2022.
Nové sportovně-byznysové ceny Sport Alive Awards 2022 zveřejnily svůj
shortlist. Soutěží se v šesti kategoriích a vítězové budou oznámeni na
říjnové konferenci Sport Alive 2022.