Puma spouští globální kampaň „Forever. Faster“
Cílem nové kampaně Puma „Forever. Faster – See the game like we do“
je posílit pozici značky v oblasti sportu.
Cílem nové kampaně Puma „Forever. Faster – See the game like we do“
je posílit pozici značky v oblasti sportu.
Pořadatelé sportovně-byznysové konference Sport Alive oznámili datum
konání letošního ročníku a také jména prvních řečníků.
T-Mobile se stal sponzorem mistrů světa v plážovém volejbalu Ondřeje
Perušiče a Davida Schweinera.
Český závod Spartan nově spolupracuje v oblasti PR komunikace s agenturou
Konektor.
Sazka se stala novým hlavním partnerem ČEZ Lipno Sport Festivalu.
Nová celoplošná sportovní televize Sporty TV představila svůj program a
potvrdila zahájení vysílání od pátku 1. března 2024. V pozemním
vysílání bude k dispozici v HD.
Sledování sportovního klání v posledních letech prochází výraznou
změnou. A sponzoři s ní musí při přípravě komunikace počítat.
Strategií skupiny Nova je provozovat placené sportovní kanály,
v bezplatném režimu vysílání nevidí pro sportovní stanici ekonomický
smysl, říká generální ředitel CME Didier Stoessel.